Klantcases Direct Mail

Voorbeelden van succesvolle samenwerking

Klantcases Direct Mail

Organisatiebureau OGZ (Organisatie Groep Zuid) wilde zijn beursexposanten graag extra meerwaarde bieden en zelf zijn drukwerkverspilling verminderen. Euro Mail bood uitkomst met een online-omgeving waarmee exposanten gepersonaliseerde uitnodigingen met eigen logo en tekst konden aanmaken. Al ruim 10.000 uitnodigingen werden op die manier verstuurd.
De Hillegomse modehuizen Domus en Domino werken sinds 2012 voor hun actiemailings samen met Euro Mail. Vanaf dat moment werd de beide winkels alle zorg uit handen genomen. Minder werk, minder stress en hoge kwaliteit tegen een acceptabele prijs, zo vat directeur Ad de Been van Domus Mode de service van Euro Mail samen.
De Leidse zorgverzekeraar Zorg & Zekerheid rekent al jaren op Euro Mail voor de productie en verzending van de jaarlijkse grote klantenwervingsmailing. Een complex proces, met gespreide verzending van duizenden mailpacks over zo’n 15 doelgroepen, maar elke keer komt het weer goed. Zorg & Zekerheid roemt met name de flexibiliteit van Euro Mail.
De industriële componentenleverancier Essentra Components besloot in 2012 zijn Europese marketing te centraliseren. Voor twee internationale klantenprogramma’s ging het bedrijf in zee met Euro Mail. Dat verzorgt nu de productie, afhandeling en verzending van de direct mail aan nieuwe en bestaande klanten in heel Europa.
Sinds 2010 neemt Euro Mail voor rederij DFDS Seaways zes grote DM-campagnes uit handen. De campagnes hebben tot doel om ook in het laagseizoen met volle veerboten heen en weer te varen tussen IJmuiden en Newcastle, dankzij de cruise-cheque die met het mailpack wordt meegestuurd. De ferry operator is zeer tevreden over de samenwerking met Euro Mail: “Euro Mail is goed georganiseerd en punctueel. Goed projectmanagement en goede communicatie zijn daar de ingrediënten voor”, aldus Celest Jansen, Marketing Manager bij DFDS Seaways.